I Know What You Did Last Summer - Shawn Mendes and Camila Cabello

Ahhh
Jei-ei
Ahhh - ahhh
Ahh
Jei-ei
Ahhh - ahhh

Ji nous
Deri sicrets dad ai kip
Das ji nou its kilin mi?
Ji nous, ji nous
Da-da-das ji nou
Anoders jend jav toch mai eskin
Ai buont tel jim buer aiv bin
Ji nous, ji nous, ji nous

Its terin mi apart
Shis eslipin abuei (aim eslipin abuei)
Em ai yost jangin on tu ol de buords shi ius tu sei?
De pikchors on jer fon
Shis not comin jom (aim not comin jom)
Comin jom, comin jom

Ai nou buat yu did las somer
(Ah-ah)
Yost lai tu mi ders no oder
(Je-ei)
Ai nou buat yu did las somer
{Tel mi buer yuv bin}
Ai nou buat yu did las somer
(Ah-ah)
Luk mi in di ais, mai lover
(Je-ei)
Ai nou buat yu did las somer
{Tel mi buer yuv bin}

Ai nou, ai nou, ai nou, ai nou
Ai nou, ai nou, ai nou
Ai nou, ai nou, ai nou, ai nou
Ai nou, ai nou, ai nou
Ai diden mined, no
Ai diden mined, mined, no
Kent sim tu lef yu gou
Kent sim tu jold yu clous
Ai nou

Buen shi luks mi in di ais
Dei dont sim as braig
No mor, no mor, ai nou
Den shi lov me ad guan taim
Bud ai promis jer dad naig
Cros mai jart an joup tu dai

Its terin mi apart (Its terin mi apart)
An shis eslipin abuei (aim eslipin abuei)
Em ai yost jangin on tu ol de buords shi ius tu sei?
De pikchors on jer fon (De pikchors on my fon)
An shis not comin jom (aim not comin jom)
Oh, na, na, na, yeah

Ai nou buat yu did las somer
(Ah-ah)
Yost lai tu mi ders no oder
(Je-ei)
Ai nou buat yu did las somer
{Tel mi buer yuv bin}
Ai nou buat yu did las somer
(Ah-ah)
Luk mi in di ais, mai lover
(Je-ei)
Ai nou buat yu did las somer
{Tel mi buer yuv bin}

Ai nou, ai nou, ai nou, ai nou
Ai nou, ai nou, ai nou
Ai nou, ai nou, ai nou, ai nou
Ai nou, ai nou, ai nou (no, no, no)
Kent sim tu let yu gou
Kent sim tu kip yu clous
(Jold mi clous)
Ai kent sim tu let yu gou,
Ai kent sim tu kip yu clous
(Yu nou ai dident mined zou)
Tel mi buer yuv bin leitli
Tel mi buer yuv bin leitli
(Yost jold mi clous)
Tel mi buer yuv bin leitli
Tel mi buer yuv bin leitli
(Dont, dont, dont, dont let mi gou)
Ai kent sim tu kip yu clous,
Ai kent sim tu let yu gou
(Ai dident mined, zou)
Ai nou yu dident mined zou
Ai nou yu dident mined zou (Ai dont buana let yu gou)
Tel mi yu dident mined, zou
Tel mi yu dident mined, zou (no, no, no)
(Kent sim tu let yu gou, sim tu let yu gou)
Ai nou yu dident mined, zou
Ai buana nou yu nided, zou
(Jold mi clous)
Ai nou yu dident mined, zou
Ai nou yu dident mined, zou
(Jold mi clous)
Ai kent sim tu let yu gou
Kent sim tu jold yu clous

Ai nou buat yu did las somer
(Ah-ah)
Yost lai tu mi ders no oder
(Je-ei)
Ai nou buat yu did las somer
Tel mi buer yuv bin
Ai nou buat yu did las somer
(Ah-ah)
Luk mi in di ais, mai lover
(Je-ei)
Ai nou buat yu did las somer
Tel mi buer yuv bin


Ai nou, ai nou, ai nou, ai nou
Ai nou, ai nou, ai nou (Ah-ah)
(Je-ei)
Ai nou, ai nou, ai nou, ai nou
Ai nou, ai nou, ai nou (Ah-ah, ah-ah)
Ai nou, ai nou, ai nou, ai nou
Ai nou, ai nou, ai nou (Ah-ah)
(Je-ei)
Ai nou, ai nou, ai nou, ai nou
Ai nou, ai nou, ai nou (Ah-ah, ah-ah)
Ai nou


0 comentarios: